Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Me - 7 oktober 2012 22:17

Vill skära mig. men jag får inte. 
Jag får inte såra mina vänner och framför allt inte min pojkvän.


En gång såg jag min pojkvän skära sig själv rakt framför mina ögon. Jag kommer aldrig glömma det. Även om han har slutat nu komer det minnet förfölja mig för evigt. Det ögonblicket.

Jag ville springa iväg och aldrig komma tbx. Jag ville ta kniven och kasta ut den genom fönstret. Jag ville bara falla ihop och gråta. Jag ville rent ut sagt bara försvinna. Mina ben kunde knappt hålla mig uppe längre. En gång var jag så ledsen så när jag skulle ta ett steg ramlade jag. Mina ben kunde inte bära mig längre. det var därför jag inte gick iväg. Jag ville inte att du skulle se mig så. Bara ramla ihop och inte ha kraft nog att resa sig.

Det har hänt, men då såg ingen mig. den gången hade jag gråtit så mkt att jag hade ont i huvet och knappt kunde se. Jag var tvungen att resa mig upp för att torka bort tårarna. Men efter 2 steg så vek sig mina ben och jag ramlade handlöst till golvet.

Om något sånt skulle hända när min pojkvän ser på vet jag inte hur han skulle reagera. Jag vill veta. Men jag vill inte veta det genom att han ser hur svag jag är. För jag är stark!! Jag kan stå upp och ett litet sår ska inte få hindra mig!!


Jag skulle aldrig skära mig inför nån annan och speciellt inte framför min pojkvän efter att jag reagerat så. Men han kommer inte se mina sår längre för nu är dom på mina lår ist och snart är det bara ärr på mina armar. Inklusive "i


Nu när jag har varit tvungen att sluta skära mig på armarna så ser min högra handled jävligt lockande ut. Men om jag skär mig där kommer allt för mkt saker förändras. Min mamma skulle tvinga mig till skolkuratorn och kanske sätta mig i en annan skola. Om hon skulle göra det hade hela min värld gått under. För jag är inte som andra personer. Jag har inga kompisar utanför skolan. Knappt utanför klassen.

Om jag skulle byta skola hade jag förlorat allt. Fått börja om igen. Jag har 1 kompis från min förra skola och vi fick precis kontakten igen. Alla andra har bara glömt mig. Som att jag aldrig exsisterat. Men det kanske vore bäst så.

Av Me - 7 oktober 2012 17:49

Känns som att denna songen är "story of my life" flr tillfället utom "i've been used by guys" "i've been hit by my mom"


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjo!!
jag är en liten tjej på SNART 13 år som kallas för Myra eller Kakan. Läs gärna min lilla meningslösa blogg som är lika meningslös och failad som mitt liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards