Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Me - 3 oktober 2012 19:50

YAY!! OM NITTON DAGAR BLIR JAG 13!!!

NI ANAR INTE HUR MKT JAG LÄNGTAT TILLS JAG BLIR 13!! JAG KANSKE ÄNTLIGEN FÅR LITE MER RESPEKT NU!!!

YAY!! :3

Av Me - 3 oktober 2012 12:49

Jag vet att jag inte borde skriva detta inlägget för det kommer kanske såra personen jag älskar mäst i hela världen. Jag hoppas att du fattar att jag älskar dig och ingen annan!! jag saknar nick men jag älskar honom inte längre!! Jag älskar dig och varje minut, varje sekund jag är utan dig är ett helvete för jag vill aldrig vara utan dig för jag är rädd att nått kommer hända.



Jag saknar Nick Jag saknar nätterna jag satt uppe och snacka med hnm. Jag saknar hur han fick mig må bra. Jag saknar dom dagarna när han var mitt allt och jag var hans vän. Han älskade mig men bara glömde allt och dumpade mig. Han fattade nog inte hur mkt det sårade mig. De nätterna jag satt och chattade med hnm kände jag mig säker och jag kände en trygghet som jag aldrig mer kommer känna..


Jag kännde mig säker. Jag sulle kunna dö bara för att få träffa honom en ända gång och prata med hnm på riktigt, face 2 face. Något säger mig att han fortfarande kämpar. jag vill hjälpa honom och få honom må bättre. Det kunde jag innan men det kan jag inte längre. Han har gått vidare och glömt mig. Jag saknar hnm så grymmt mkt. Men det värkar han inte veta för han har glömt mig. Han har glömmt allt han sagt. Han har glömt att han älskade mig.


Det ända jag gör nu är vänta på att jag kommer över det. Men jag vet inte om jag kan glömma. Han var värkligen mitt allt. Och han är fortfarande det. Varje gång jag hör "Wisconsin" börjar jag gråta för ord sårar mer än man ibland tror.


Men detta ska inte hindra mig från att leva vidare och vara lycklig!! Jag kommer aldrig glömma hnm men jag ska fortsätta vandra och gå vidare. Han kan inte styra over mig!!


Jag mår fortfarande bra utan hnm!! min pojkvän påminner nästan lite för mkt om nick. Jag vet inte om det är bra eller dåligt för det får mig att minnas. Nick ska inte få förstöra min chans att vara lycklig mer. Nick fick mig att sluta skära mig men sen när han glömt allt mådde jag bara värre och värre. Nu mår jag bättre för jag har en underbar pojkvän som får mig känna mig speciell.


Jag älskar hnm värkligen!! även om jag är rädd för att säga ordet älskar. Jag älskade nick och sa det till hnm och han sa att han älskade mig. Men nu har han bara glömt allt!!



Jag kanske raderar detta inlägget sen för det känns som att jag kommer såra nån.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

~Till Adrian~

BTW: Jag älskar dig Adrian, lika mkt som jag älskade nick om inte mer. jag är bara rädd för att säga det för det känns som att du kommer glömma allt och råka såra mig som nick gjorde. Han visste inte att han sårat mig men det gorde han. Jag vet att du aldrig skulle såra mig, men tänk om du bara glömmer allt. tänk om du försvinner, tänk om du förändras för mkt och inte gillar mig mer. Det kan hända så mkt saker som skulle kunna få dig att glöma. Om du skulle glömma vill jag kunna leva vidare för även om det är svårt att tro värdesätter jag livet ganska högt. Jag skulle aldrig glömma dig men jag vill inte fästa mig vid dig för mkt..

Förlåt, detta är så jävla dumt...

Av Me - 3 oktober 2012 11:32

Jag har börjat tro på allt pro-ana skit som jag läst. Tack vare det så mår jag skit om jag äter. Har hitils gått ner nästan ½ kg på 1 dag... bra eller inte?? Antagligen inte...

Har lyckats övertala mig själv att jag inte gillar mat och att man kan leva utan det... wierd eller hur?? eller snarare korkat... men jag har börjat tro på det... min frukost ida var en kopp te och en choklad bit och jag mår så jävla dåligt om jag ätit upp allt på talriken... ändå gör jag det för jag vet att många av mina kompisar hade blitt jävligt ledsna om jag fick aneroxsia... mår skit och känns som att jag vill spy pga min frukost som jag åt 2 timmar efter jag vaknat...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjo!!
jag är en liten tjej på SNART 13 år som kallas för Myra eller Kakan. Läs gärna min lilla meningslösa blogg som är lika meningslös och failad som mitt liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards