Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Me - 14 oktober 2012 21:39

Min mamma tror hela tiden att jag ska må bättre av att hon kommer in till mig och vill "prata". Hon tror jag mår bättre av att hon kommer in och påminner mig vilket helvette jag var i innan. Och fortfarande är kvar i. Men det vet hon inte. Ingen vet. Bara jag och dom som läser min blogg.


Jag tror inte hon fattar hur jobbigt det är för mig att vara glad hgela tiden när hon kommer in och påminner mig om mitt helvette. Som att det skulle få mig må bra??


Hon måste fatta jag jag int är hon!! Jag kan sova om nätterna även om jag är deprimerad. Jag sover tom bättre. Det ända som gör att jag inte kan sova är när jag har så ont i mina armar eller ben att jag inte kan slappna av.


Imon ska jag till skolsköterskan och jag vet inte riktigt om jag vill. Har 30 min på min sen måste jag till gympan. jag har tid kl 11 men halv 12 måste jag gå till gympan om jag ska hinna...


Tänker gå till gympan för då kan jag bara släppa allt. Att träna ränsar sinnet. Tänker gå och dricka min monster energi för efter det kanske jag inte pallar stå upp... Senaste gången jag var där höll jag på att ramla så fort jag gick ut utanför dörren där ingen kunde se mig. Men jag är starkare än så...

Av Me - 14 oktober 2012 20:34

Då är man tbx på sitt rum hemma igen. Känns hämskt och jag mår dåligt igen. Jag vill inte vara här. Känner mig fast. Känns som att jag inte kan göra nånting.  Känner mig värdelös. Känns som att jag inte hör hemma här.


Jag vill bara här ifrån. Det ända jag behöver är internett, el, min mobil + laddare och nån stans att sova. Sen skulle jag vara nöjd så länge som jag slapp detta jävla stället!!


Jag hart att gråta!!

Av Me - 14 oktober 2012 15:51

Alla som känner mig vet hur barnslig jag är. Jag är inte omogen utan bara barnslig.


Nyss var jag i "stallet" och hoppade i allt hö xD Så jävla kul!! Är utanför krishanstad (stav) så här skojar min pappa med mig och kallar mig "stabo" på riktig skånska xD även om han inge vanligtvis snackar skånska. Men det är bara vi som brukar skämta om olika dialekter. Det e ganska kul :3 ibland snackar vi på stocholmska med varandra xD eller ibland smålänska :3


Btw trodde jag det skulle vara svårare att sno cigaretter från min pappa. Nu har jag några. Jag vet inte om jag ska testa för chansen att jag blir beroende är nog ganska stor... vi får se... Jag vill inte röka, jag vill bara testa.


Jag undrar vad som hände med mig när jag började på kunskap... Nåt hände som fick mig att bli såhär... Nått ändrades. Jag ville bli nån annan. Så nu är jag det.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjo!!
jag är en liten tjej på SNART 13 år som kallas för Myra eller Kakan. Läs gärna min lilla meningslösa blogg som är lika meningslös och failad som mitt liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards