Alla inlägg den 2 oktober 2012

Av Me - 2 oktober 2012 11:32

Har så jävla ont i huvudet!! är nog förkyld eller nått. Har feber och är hemma och försöker övertala mig själv en sak. men det är bara så jävla idiotist...

Jag saknar skolan!! eller jag saknar ju inte själva skolan utan bara mina kompisar och min underbara pojkvän ^^ men framför allt min pojkvän. Hoppas han inte är otrogen!! haha, nä bara skämtar, det skulle han aldrig vara. Vrf skulle han? han har ju en awesome flickvän!! haha, nä bara skämta (igen xD), jag är inte awesome.... jag är tjock, ful och idiotisk!! :'( Jag vet hur idiotiska saker jag gör. Jag tror att jag gör det för att min mamma alltid säger att hon vet att jag är smartare än så när jag har gjort något lite dumt. Jag tror jag gör idiotiska saker för att bevisa för henne att jag kanske inte är så smart som hon tror.

Jag skär mig, jag har nästan slutat äta och jag har snattat. bara för att bevisa att jag vågar och kan. Det är jobbigt och tråkigt att alltid vara smart!! Det är mkt roligare att inte tänka på konsekvenserna. Men jag är smart nog att kolla upp dom innan jag gör något jag vet är dumt :3 lol

iaf, kommer lite mer senare idag. LÖVE YA GUYS <33 xD
(jag blir lite weard och random när jag har ont i huvudet)

Av Me - 2 oktober 2012 00:34

aneroxsia är något ganska hämst. sjukdom eller livs stil? det beror på hur man ser det. det är väll båda antar jag. Men vad gör det för skillnad. Aneroxsia är hämgst!! men det känns lite lockande efter att ha läst så mkt om pro-ana. Innan jag läste om pro-anna tyckte jag ochså att det var lite lockande med att få aneroxsia, men jag kollade upp det och hur det påvärkar kroppen och efter det så kollade jag upp olika sätt att gå ner i vikt på men ändå ha det under kontroll.

Det måste låta galet att vela ha aneroxsia. men jag tycker det är så jävla snyggt!! iaf till en viss gräns när det ser ut som att dom kommer dö.

Jag har nästan blitt hundra på att min pojkvän har aneroxsia för typ ALLT tyder på det. Jag tror att jag inte är helt 100 för att jag inte vill att han ska ha det. Men han har det. och det finns inget jag kan göra :'(

här kommer lite pro-anna bilder (för ditt eget bästa tro inte på vad det står...):


         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjo!!
jag är en liten tjej på SNART 13 år som kallas för Myra eller Kakan. Läs gärna min lilla meningslösa blogg som är lika meningslös och failad som mitt liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards