Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Me - 11 oktober 2012 23:00

Lyckades inte hålla emot längre. jag lyckades att inte skära så djupt. kunde se mitt blod men det kom knappt nått.... men denna gången inte på på benen.. Bladen vann över mig yttligare en gång. och denna gången hoppas jag värkligen att min mamma inte ser det. för då kommer hon fatta att jag fortfarande skär mig.

Om hon fick reda på att jag fortfarande skär mig kommer hon bara bli mer besviken och jag kommer bara må sämre och sämre. till slut kommer jag inte palla... Så jag hoppas värkligen att hon inte tittar på min högra handled. 3 cuts and that's it. men dom syns. Hoppas jag lyckas gömma dom...

Av Me - 11 oktober 2012 20:59

Idag har min mamma äntligen hållt lite avstånd... Är skit glad för det. Mår faktist ganska bra idag ^^ fast det känns som att jag inte har varit med min pojkvän så mkt häller. makes me a little sad... Men sånt är livet.


Har suttit och pluggat fram tills nu... känns helt ok utom att jag inte han ha teven så jag kan dansa. Fast det gör mig inte lika ledsen som att jag inte spenderade så mkt tid med min pojkvän idag :( ag är i skolan imon och då kan jag kanske hänga med hnm lite mer på rasterna... Det känns lite som att det är jag som håller honom utanför, iaf när jag är med natta... Känner mig taskig nu i efterhand... Jag vill ju bara vara med honom, nathalie kan vänta... Eller?

Av Me - 11 oktober 2012 00:04

Snart kan jag inte längre stå emot att inte skära mig på handleden. Det finns inte längre nån anledning till att inte skära mig på mina arma. Jag började skära mig på benen så jag skulle slippa snacka med någon... Men nu har jag redan snackat ed någon så då kan jag lika gärna fortsätta skära mig på mina armar?? Jag saknar det så jävla mkt!!


Det var skönt att ha så ont att jag ville skrika och knappt kunde använda armen. Jag saknar det. Om jag gör det så djupt på benet kanske jag inte kan gå ordentligt om det går över styr. och då måste nån titta på det... Det hade inte verit kul...


Nån som kan ge mig en bra anledning till att sluta för jag vill typ sluta men jag måste ha en riktigt bra anledning annars kommer jag inte lyckas sluta...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjo!!
jag är en liten tjej på SNART 13 år som kallas för Myra eller Kakan. Läs gärna min lilla meningslösa blogg som är lika meningslös och failad som mitt liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards