Direktlänk till inlägg 14 oktober 2012

"Hemma" igen

Av Me - 14 oktober 2012 20:34

Då är man tbx på sitt rum hemma igen. Känns hämskt och jag mår dåligt igen. Jag vill inte vara här. Känner mig fast. Känns som att jag inte kan göra nånting.  Känner mig värdelös. Känns som att jag inte hör hemma här.


Jag vill bara här ifrån. Det ända jag behöver är internett, el, min mobil + laddare och nån stans att sova. Sen skulle jag vara nöjd så länge som jag slapp detta jävla stället!!


Jag hart att gråta!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Me - 23 oktober 2012 19:04

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag, men min lapptop dampar när jag ska in på bloggplatsen... Sorry... Sitter och skriver detta på mobilen nu... Ska försöka fixa min lapptop så snart som möjligt. (om det går...)...

Av Me - 14 oktober 2012 21:39

Min mamma tror hela tiden att jag ska må bättre av att hon kommer in till mig och vill "prata". Hon tror jag mår bättre av att hon kommer in och påminner mig vilket helvette jag var i innan. Och fortfarande är kvar i. Men det vet hon inte. Ingen vet....

Av Me - 14 oktober 2012 15:51

Alla som känner mig vet hur barnslig jag är. Jag är inte omogen utan bara barnslig.   Nyss var jag i "stallet" och hoppade i allt hö xD Så jävla kul!! Är utanför krishanstad (stav) så här skojar min pappa med mig och kallar mig "stabo" på riktig ...

Av Me - 13 oktober 2012 22:35

Jag insåg nyss att jag är helt fast. Jag kan inte sluta. Inte på egen hand. Om jag vill sluta behöver jag hjälp från nån annan. Jag mår mkt bättre här hemma hoss min pappa. Faktum är att jag mår bra. Om jag hade bott här hade allt varit perfeckt. Jag...

Av Me - 13 oktober 2012 19:28

Jag stör mig så jävla mkt på alla som har "frågestund" på sina bloggar. Bara för det tänker jag också ha det. Om ni har en fråga eller liknande så skriv en kommentar på detta inlägget med din fråga eller så... Jag lovar att jag svarar på alla.   ...

Presentation

Tjo!!
jag är en liten tjej på SNART 13 år som kallas för Myra eller Kakan. Läs gärna min lilla meningslösa blogg som är lika meningslös och failad som mitt liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards