Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Me - 1 oktober 2012 21:05

måste hitta en annan väg... kan inte fortsätta så här... det måste finnas nåt annat sätt!! men jag vet inte vad. Nått måste jag göra för att sluta men jag vill inte. hitils vill jag ha ärr på mina armar för det är en del av mig. större del än man tror :/

när mina kompisar försöker hjälpa mig och ber mig att vara ärlig så säger jag bara emot dom för att ag känner att jag kan säga vad jag tycker för att dom har bett mig om det. Jag känner mig alltid så jävla dum som säger emot när nån säger att jag är tex söt. om jag kan lita på personen så säger jag vad jag tycker men om det är nån annan så säger jag bara tack. fuck life!!

Av Me - 1 oktober 2012 18:36

jag har hört massa olika tecken på om man har aneroxsia. Några av dom är: Man skär maten i små bitar, man känner sig skylldig om man äter upp allt på talriken, man petar mkt i maten.

Finns det fler tecken?? isf vad?? vill gärna veta.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjo!!
jag är en liten tjej på SNART 13 år som kallas för Myra eller Kakan. Läs gärna min lilla meningslösa blogg som är lika meningslös och failad som mitt liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards