Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Me - 8 oktober 2012 22:06

Sitter här och gråter. Bara gråter. Gråter för allt dumt jag gjort och för att jag är en sån idiot!! Jag förtjänar inte äns ett liv. Jag förtjänar inget. Jag förtjänar inte änns att dö. Döden är himelen och dit kommer jag aldrig. Inte äns om jag försöker. Jag har sårat för många personer genom att skada mig själv. Jag är så jävla självisk. Men jag gillar min lilla värld. Nästan allt kretsar kring mig, men inte allt. Och det kommer det aldrig göra. Jag har hjälpt personer att må bra genom att jag själv har mått skit. Jag har räddat minst ett liv bara av att ha blitt sviken, dumpad, förnedrad och mobbad.


must learn to love the hate

Av Me - 8 oktober 2012 20:26

Min mamma blev så jävla arg när jag sa att jag glömt min jacka på skolan -.- jag har inte sett henne så arg sen jag råkade ha sönder en av hennes favoritsaker för nått år sen. Jag fattar inte hur hon kan bli så jävla arg över en sån liten sak!!


jag fan HATAR henne!! Jag vill inte leva med henne längre!! Jag vill att hon dör så jag kan leva med min pappa här i min mamas lägenhet!! jag vill gå kvar i samma skola, ha samma kompisar ecs. Men so om det skulle hända bara sådär. Jag har fan blitt rädd för att säga sanningen till henne!!


Jag fyller år om 2 vecor och det ända jag önskar just nu är att hon dör. Det har jag önskat ganska länge. För ca ett halv år sen var jag nära på att ta en kniv och mörda henne. Men om jag gör det betyder det att jag är mentalt sjuk. Jag skulle mista alla mina kompisar och aldrig träffat personerna som betyder mäst för mig just nu. Det låter helt sjukt och jag kan inte fatta att jag faktist funderade på att göra det. Men jag vill fortfarande se henne död. Utan henne hade jag mått bra. Utan henne hade jag aldrig skärt mig.

Av Me - 8 oktober 2012 16:15

Innan var jag rädd för att visa mina armar. Men nu är det ända dom säger att jag skar mig innan men har slutat. men det är inte hela sanningen. Men nu är det bara är på mina armar och inga sår.

 


Det ät tur att jag har badbyxsor ist för bikinu underdel för jag vet inte vad folk skulle säga om dom såg detta på badhuset...  


Btw: jag vet att jag behöver en ny kamra...

Av Me - 8 oktober 2012 10:02

Har äntligen gjort/hittat ett nytt gömställe för mina blad. Jag hoppas att ingen råkar hitta det... Igår råkade jag tappa bort lådan jag hade bladen i. Jag Fick total panik. Men jag hittade dom tillslut :3
Trodde för ett ögonblick att nån hade hittat dom och tatt dom... Jag Måste vara lite försiktigare i framtiden...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjo!!
jag är en liten tjej på SNART 13 år som kallas för Myra eller Kakan. Läs gärna min lilla meningslösa blogg som är lika meningslös och failad som mitt liv.

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards